تم33

http://tm33.loxblog.com

هک کردن رمز فایل های فشرده hack .rar

تم33

هک کردن رمز فایل های فشرده hack .rar
توضیحات / دانلود گزارش کد : 926
دانلود برنامه  ADMIŊ13:3 برای کامپیوتر

بسیاری از وب سایت ها و هکرها از آدرس IP شما برای نظارت بر آدرس خانه و سایر اطلاعات شخصی شما استفاده میکنند، آدرس IP شما هویت آنلاین شما می باشد و می تواند توسط هکرها مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار  super hide ip اجازه می دهد تا به صورت مخفی به گشت و گذار در  اینترنت بپردازید و با رمزگذاری کردن فعالیت های شما از سرقت اطلاعات شخصی شما محافظت می کند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 925
دانلود Blender v2.78 x86/x64 - نرم افزار تولید متن و تصویر 3 بعدی

Blender یک برنامه کاربردی یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای 2D و 3D را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و post-production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی 3بعدی Open Source در سراسر جهان است.Blender به همراه یک گیم انجین کامل که به شما اجازه ی ساخت و اجرای بازی های سه بعدی را می دهد، شبیه ساز های فیزیکی فوق العاده دقیقی را نیز ارائه می کند. یکی دیگر از مزایای Blender، داشتن کتاب خانه ای غنی از اکستنشن های ثالث است تا  مجموعه ای هرچه کامل تر را برای کاربر فراهم سازد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 924
دانلود نرم افزار Traffic Spirit

نرم افزارهای زیادی برای افزایش بازدید ارائه شده از رایگان تا غیر رایگان و از ایرانی تا خارجی.

اما می توانیم با اطمینان بگوییم ترافیک اسپیریت  Traffic Spirit یک چیز دیگر است.

ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار بازدید واقعی با آی پی ها مختلف است و حتی می توان ای پی کشور مورد نظر را انتخاب کرد که امکان دریافت بازدید با ای پی ایران هم مقدور است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 923
پاکسازی فایل های اضافی Glary Disk Cleaner 5.0.1.114

Glary Disk Cleaner نرم افزار کاربردی و مفید می باشد که به شما کمک می کند تا کامپیوتر خود را پاکسازی کنید تا سالم و بدون مشکل بماند . تنها با چند کلیک ساده می تواند فایل های اضافی شما را برای همیشه پاک کند این فایل ها تنها هارد دیسک شما را اشغال کرده اند و هیچ کاربرد دیگری ندارد .

History ، کوکی ها ، اسنادی که به تازگی باز شده اند، گزارش‌های خطا ، فایل های موقتی، آتاری که بر اثر استفاده از نرم افزارهای مختلف به جا مانده اند و … را حذف کرده و فضای هاردتان را تا حد چشم گیری افزایش میدهد.

این نرم افزار محصول کمپانی Glarysoft می باشد .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 916
حاشیه نویسی در PDF با PDF Annotator 6.1.0.609

PDF Annotator نرم افزاری حرفه ای برای حاشیه نویسی و اضافه ساختن اشیاء و متن های مختلف برروی فایل های pdf می باشد.

نکته ای که این نرم افزار را از محصولات مشابه فرق میدهد،قابلیت سریع و ابزارهای بسیار در جهت حاشیه نویسی است چرا که این نرم افزار ویژه حاشیه نویسی طراحی شده است و دارای ابزارهای فراوانی در این زمینه است.

برای مثال کاربر میتواند با انتخاب قلم قرمز به تصیح فایل بپردازد.

یا نوعی ماژیک را انتخاب کرده و به مشخص کردن قسمت هایی از متن بپردازد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 915
نرم افزار طراحی و خلق آیکون های منحصر به فرد | IconCool Studio Pro

شركت Newera Software Technology كه در زمینه تولید و ساخت نرم افزار های گرافیكی فعالیت دارد، با معرفی نسخه جدید نرم افزار IconCool Studioo  ویژه ساخت آیكون های زیبا توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان كامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره كند، با استفاده از نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio Pro شما قادر خواهید بود آیكون های دلخواه خود را در محیط كاملاً گرافیكی و ساده در عین حال حرفه ای خلق كنید. 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 907
دانلود برنامه پریسما Prisma – Art Photo Editor v1.1.55 2

با دانلود این برنامه متفاوت تبدیل به یک هنرمند واقعی شوید! برنامه پریسما Prisma امکانات فوق العاده و بی نظیری در اختیار شما می گذارد تا تصاویر و لحظات ثبت شده خود را تیدیل به یک اثر هنری نمایید. با استفاده از افکت و فیلتر های زیبا و خیره کننده در سبک و استایل هنرمندانی همچون مانک، پیکاسو و دیگر هنرمندان مطرح دنیا و همچنین ترکیبی از الگو ها و تزئینات مدرن و معروف در جهان می توانید عکس های خود را زیبا تر از همیشه سازید .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 888
پلیر حرفه ای پات پلیر Daum PotPlayer 1.6.63833

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 887
دانلود بازی فوتبال Pes 2017 برای اندروید + لیگ برتر ایران

Pes 2017 بهترین و پرطرفدارترین بازی فوتبال در دنیا میباشد که توسط شرکت معروف konami ساخته شده است که در این سری جدید بازی مثل همیشه ویژگی های جدید حرفه ای اضافه شده است.که زیبایی بازی رو بیشتر میکند.در این پست برای اولین بار در سطح وب بازی pes 2017 رو معرفی شما میکنیم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 876

سلام

این نرم افزار در بازار با قیمت 2000 تومان به فروش میرسد.

ولی در تم33 رایگان میباشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 875
رمز گذاری روی فایل ها و پوشه ها با نرم افزار My Lockbox

آیا تا به حال فایلی را برای دانلود قرار داده اید؟

آیا دوست دارید فایل مورد نظر شما دارای پسوردی با نام وب خودتان باشد؟

برای همه این کارها نرم افزار رمزگذاری مورد نیاز شما است.

امیدوارم اولین پُستم ، مفید واقع شده باشه ...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 862
دانلود ویندوز 10 همراه با فیلم آموزش کامل نصب

در این پست جدیدترین ویندوز مایکروسافت که در تاریخ 12 مرداد منتشر شده است را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین فیلم آموزش نصب با زبان فارسی قرار گرفت.

امیدوارم نهایت استفاده را ببرید...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 856
دانلود نسخه هک شده کلش رویال

این نسخه کاملا تست شده و سالم میباشد.

در این نسخه عنوان های اصلی بازی کلش رویال مثل سکه و جم در حالت نامحدود وجود دارد.

لینک های بازی به علت محدودیت ما از best4game میباشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 855
دانلود نسخه هک شده کلش آف کلنز

این نسخه کاملا تست شده و سالم میباشد.

در این نسخه عنوان های اصلی بازی کلش آف کلنز مثل سکه ، اکسیر و جم در حالت نامحدود وجود دارد.

لینک های بازی به علت محدودیت ما از best4game میباشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 849
دانلود رایگان پکیج افزایش ممبر تلگرام
توضیحات / دانلود گزارش کد : 830
نرم افزار تغییر ای پی (IP)

نرم افزار تغییر ای پی با این میتوانید از جای که اخراج شدین و یا ای پیتون مدیر سایت بسته میتوندی با این برنامه ای پی خود را تغیر دهید و وارد سایت شوید خیلیا میگن با خاموش کردن مودم میشه نه ای پی بسته بشهامکان برگشت ندارین ولی با این برنامه به راحتی میتونید جای که ای پیتون بسته شده وارد بشید

دانلود در ادامه مطالب

توضیحات / دانلود گزارش کد : 812
نرم افزار پاپ اپ (Pop Up)

 

                    

نرم افزار پاپ سازی یعنی میتوانید با این برنامه کدی بسازی وقتی کاربری وبلاگ شما وارد میشود و یک کیلک انجام دهد یه پنجره جدید باز میشود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 811
Nero Platinum
توضیحات / دانلود گزارش کد : 802
KMPlayer
توضیحات / دانلود گزارش کد : 801
flash player
توضیحات / دانلود گزارش کد : 800
WinRar
توضیحات / دانلود گزارش کد : 797
Download Accelerator
توضیحات / دانلود گزارش کد : 796
توضیحات / دانلود گزارش کد : 795
توضیحات / دانلود گزارش کد : 794
Internet Download Manager
توضیحات / دانلود گزارش کد : 793
Google Chrome
توضیحات / دانلود گزارش کد : 792
Mozilla Firefox
توضیحات / دانلود گزارش کد : 791
دانلود رایگان برنامه جم ساز رایگان کلش اف کلنز برای اندروید
توضیحات / دانلود گزارش کد : 779
نرم افزار حذف فایل ها بدون بازیابی Hardwipe 5.1.2

HardWipe یک نرم افزار پاک کننده فایل و درایو ویندوز است . این نرم افزار با پاک کردن سخت فایلها جلوی دسترسی غیر مجاز افراد را به اطلاعات پاک شده شما بعد از ریکاوری می گیرد. استفاده از این نرم افزار همانند پاره پاره کننده اسناد با این تفاوت که شما فایل های خود را به این گونه از بین خواهید برد. این نرم افزار از داخل سیستم عامل اجرا می شود و در ویندوز اکسپلورر از منوهای راست کلیک پشتیبانی می کند. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فضای بلا استفاده را حذف کنید . استفاده هوشمند از حافظه پنهان دیسک ، حذف دائمی محتویات Recycle Bin ، کارکرد سریع در مقابل سایر نرم افزار های مشابه ، سازگاری با اکثر سیستم عامل ها از ویژگی های این نرم افزار است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 763
مدیریت دیتابیس ها با Webyog SQLyog 12.18

Webyog SQLyog نرم افزار مفید و با نحوه استفاده آسان می باشد که می توانید توسط آن دیتابیسهای Mysql خودتون رو مدیریت کنید، برای php کارها و دوستانی که دستی در برنامه نویسی تحت وب دارند باید عرض کنم که Webyog SQLyog همانند phpMyAdmin می باشد که همه شما قطعا با آن آشنایی دارید با این تفاوت که این برنامه امکانات بیشتری در خود جای داده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 759
دانلود آنتی ویروس ای وی جی AVG AntiVirus 2016 16.41.7442

AVG Antivirus یکی از کامل ترین و بهترین برنامه های آنتی ویروس دنیا می باشد که توسط شرکت قدرتمند ای وی جی ساخته و گسترش داده شده است. نسخه جدید این برنامه شامل گزینه های بیشتری برای تامین امنیت سیستم بوده و همچنین امکان اسکن و حذف کامل ویروس ها را فراهم می آورد. با این برنامه می توانید به سادگی به بهبود سرعت سیستم خود کمک کرده و اطلاعات خود را در امنیت کامل نگه دارید. سرعت عملکرد نسخه جدید برنامه بسیار بهبود یافته است و تاثیر ناچیزی روی عملکرد سیستم خواهد داشت.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 757

نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. امکان تولید و تبدیل فیلم برای پخش در دستگاه های همراه و تبلت ها نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده را در شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیس بوک و یوتوب را فراهم می کند. ساخت و ویرایش فیلم های عروسی و جشن ها و یا حتی ساخت مستندهای ساده نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد. همه فیلم های ساخته شده توسط این برنامه می توانند بر روی دی وی دی رایت شده و نگهداری شوند. سرعت و کیفیت نرم افزار Wondershare Filmora را می توان در رده بالایی دسته بندی کرد اگرچه کیفیت فایل ها بالا می باشد اما در سرعت آن نیز هیچگونه تاثیری نگذاشته است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 756
نرم افزار طراحی و ساخت بازی های سه بعدی Unity Professional v5.2.0f3

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 748

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰ Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 747
دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده 2016

Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 742
نرم افزار ساخت گالری عکس به صورت فایل  Photodex ProShow

بسیاری از کاربران همواره در پی نرم افزاری برای تبدیل عکس ها خود به فیلم هستند تا بتوانند با مشاهده آنها در دستگاه DVD و یا کامپیوتر همواره خاطرات خوش خود را زنده و جاوید نگهدارند! ProShow Gold محصول شرکت Photodex یکی از قویترین نرم افزارهای تبدیل عکس به فیلم می باشد، با کمک ProShow Gold می توانید ابتدا عکس های خود را هم اندازه کرده، برزگ کنید و بچرخانید و سپس با پشت سر قرار دادن عکس ها، از آنها اسلاید شو (Slide Show) تهیه کنید و آن را در قالب یک فایل تصویری به فورمت DVD/VCD، فایل اجرایی (EXE)، فایل فلش (Flash) و یا اسکرین سیور (Screen Saver) ذخیره کنید. ProShow Gold با دارا بود بیش از ۲۸۰ افکت و جلوه تصویری می تواند اسلاید شو های فوق العاده زیبایی خلق کند، علاوه بر این ها شما می توانید بر روی فیلم نوشته اضافه کنید و یا آهنگ مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید تا در حین نمایش موزیک نیز پخش شود.
از امکانات دیگری این نرم افزار می توان به امکان WEB SHOW اشاره کرد که شما با استفاده از این قابلیت می توانید عکس های خود را به صورتی بسیار زیبا بر روی شبکه اینترنت قرار دهید و آنها را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 731
برنامه ساخت آیدی STA

بسیار کاربردی و مهم

توضیحات / دانلود گزارش کد : 729
دانلود هکر وای فای 2015

این پست به درخواست کاربران میباشد.

درصورت کوچکترین اعتراض پست حذق میشود.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 728
نرم افزار مرورگر ایمن Comodo IceDragon 42.0.0.25

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 724