تم33

http://tm33.loxblog.com

نرم افزار ضبط ویدیو آموزشی

تم33

نرم افزار ضبط ویدیو آموزشی

TechSmith Camtasia Studio 8.6.0 Build 2054 نرم افزار کاربردی و حرفه ای ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است  Camtasia Studio Screen Recorder که از سافت 98 دانلود میکنید راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 583
تبدیل تلفن همراه به میکروفن در ویندوز

فرض کنید با استفاده از نرم‌افزار اسکایپ مشغول مکاتبه با دوستانتان درباره امتیازات کسب شده در یک بازی یا روش‌های حل یک مساله ریاضی هستید. در این شرایط مطمئنا استفاده از میکروفن و صحبت کردن به جای نوشتن می‌تواند سرعت شما را تا حد زیادی افزایش دهد و مکالمه گروهی را نیز برای شما ساده‌تر کند، اما مشکلی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، نداشتن میکروفن است. شما نیز همین مشکل را دارید؟

مورد مشابه دیگری را فرض کنید. در یک مکالمه گروهی اسکایپ حضور دارید و می‌خواهید مانند بقیه صحبت کنید، اما میکروفن در اختیار ندارید. گوشی هوشمندتان را از جیبتان خارج می‌کنید و تصمیم می‌گیرید با نصب نرم‌افزار اسکایپ روی تلفن همراه، مشکل را رفع کرده و براحتی با دیگر افراد گروه مکالمه کنید، اما پس از نصب نرم‌افزار متوجه می‌شوید قابلیت مکالمه گروهی در اسکایپ موبایلی وجود ندارد. باز هم باید دنبال میکروفنی برای استفاده در رایانه باشید. اگر دوست دارید تلفن همراه خود را در شرایطی که نیاز دارید، به میکروفن تبدیل کنید، این مطلب را از دست ندهید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 580
ActivePresenter Professional 5.5.2  ساخت فیلم آموزشی

ActivePresenter Professional 5.5.2 نرم افزاری حرفه ای با ابزارهای کامل و کاربردی جهت ساخت پروژه‌ ها و فیلم های آموزشی و نیمه تعاملی ( Interactive ) می باشد که از روش های ویژه و منحصر بفردی جهت فیلمبرداری از صفحه نمایش استفاده می‌ کند، این نرم افزار با اضافه نمودن پرسش، سناریو و گزینه های قابل کلیک بر روی پروژه هایتان آنها را از لحاظ آموزشی روانتر و ساده تر می کند و با استفاده از عناصر پیش فرض و آماده موجود در خود این امکان را به شما می‌ دهد تا برنامه‌ های آموزشی و پروژه‌ های مولتی مدیای قدرتمندی را ایجاد کرده و از آنها در قالب های HTML5, Adobe Flash (SWF), PowerPoint, AVI, MPEG4, WMV, WebM, MKV, SCORM خروجی بگیرید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 577
ویرایش حرفه ای تصاویر با PhotoLine 19.02
توضیحات / دانلود گزارش کد : 559
دانلود بلو استکس اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 538
دانلود WinRAR 5.21 final – نرم افزار فشرده ساز وین رار
توضیحات / دانلود گزارش کد : 531
مسنجر تلگرام نسخه ویندوز

 


Telegram Desktop 0.8.57
نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد.
ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.








 

 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 530
دانلود نرم افزار انکدر ionCube PHP Encoder v8.1.1
توضیحات / دانلود گزارش کد : 453