تم33

http://tm33.loxblog.com

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

تم33

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 818
دانلود بازی Tale of Wuxia برای کامپیوتر

بازی Tale of Wuxia عنوانی در سبک RPG، استراتژیک، ماجراجویی و شبیه سازی می باشد که کمپانی Heluo Studio آن را توسعه داده و Fenghuang Game آن را منتشر کرده است. در واقع این بازی را می توان نسخه جدید بازی Legends of the Wulin دانست که با موتور U3D ساخته شده است و قابلیت های بسیاری به آن اضافه شده است و البته تغییرات بسیاری در سیستم بازی نیز اعمال شده است. در بازی Tale of Wuxia سعی شده تا اینبار قابلیت های انتخابی بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد و خود سبک گیم پلی خود را انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود تمامی بخش های شخصیت خود را شخصی سازی کنید و حتی توانایی های آن را نیز انتخاب کنید. هر کدام از ویژگی ها و توانایی ها می تواند مناسب با مراحلی خاص باشد که در نهایت موجوب جذابیت بیش از پیش بازی می شود و همچنین این امکان را به شما می دهد تا بازی را چندین بار بدون احساس تکراری بودن انجام دهید. همچنین در این نسخه شخصیت های بازی برخورد های بیشتری با یکدیگر دارند و ویژگی های منحصر به فرد بیشتری از خود به نمایش می گذارند. حتی احساسات شخصیت های مختلف در این نسخه متفاوت است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 803
دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

 آموزش نصب بازی قرار گرفته شده تا تضمینی برای درست بودن فایل باشد

جهان بازی بسیار تاثیرپذیر خواهد بود. تقریبا هر کاری که می‌کنید یک عکس‌العمل مهم در پی خواهد داشت که در روایت بازی تاثیر دارد و به نوعی مخاطبان این اثر هر کدام ماجراجویی مختص خود را خواهند داشت. در کنار این ویژگی سازندگان سعی در به کارگیری دوباره‌ی مکانیک‌های مهم دو بازی اخیرشان داشته‌اند تا جایی که سم لیک خودش اشاره داشت که از مکانیک‌هایی هم‌چون آهسته‌کردن زمان و سیستم تیر‌اندازی در Alan Wake و Max Payne در گیم‌پلی این بازی استفاده شده است. جک جویس – شخصیت اصلی بازی – می‌تواند از اجزای محیط برای تاثیر دادن در روند پیش‌برد در بازی استفاده کند؛ فرایندی که از نگاه بسیاری برای اولین بار است که در یک “بازی” از آن استفاده می‌شود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 786
دانلود بازی Dark Souls III برای کامپیوتر

داستان قسمت سوم در قالب یک آخرالزمان اتفاق می افتد و شخصیت اصلی بازی تحت‌ عنوان Dark Hero قصد دارد تا Lord of Cinders [ارباب خاکستر] را به قتل برساند. اطلاعات زیادی از داستان دارک سولز ۳ مشخص نشده ولی استفاده از لفظ «Lord of Cinder» ابهامات زیادی را برای طرفداران به وجود آورد. اگر بخواهیم بدون لو دادن داستان، این مورد را بیان کنیم می‌ توان گفت Lord of Cinder کسی است که ابزاری با نام First Flame [اولین آتش] را روشن کرده یا آن را بازیابی‌ کند. این وسیله، که ریشه‌ تمام آتش‌ های دنیای دارک سولز هست، برای جلوگیری از رشد اژدهایان در گذشته استفاده می ‌شد. نکته‌ ابهام آمیز این است تنها یک نفر در سری به عنوان Lord of Cinder شناخته می شود. این مورد باعث به وجود آمدن فرضیاتی مبنی بر زمان اتفاقات قسمت سوم شد. تاریکی همه‌ جا را فرا گرفته است و تاریکی همه جا را فرا گرفته است و باز هم تاریکی همه‌ جا را فرا گرفته است! شاید پس از انجام یک قسمت سری ‌سولز تنها چیزی از داستان آن متوجه شوید، جمله‌ بالا باشد که البته آن را نیز می‌ توان از اسمش حدس زد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 785

سرانجام نسخه کامل بازی Mortal Kombat X تحت عنوان Complete توسط گروه ریلودد عرضه شد! این نسخه از بازی، تمامی آپدیت های بازی را داراست و تمامی محتویات پرمیوم بازی در این نسخه گنجانده شده است. تمامی دی ال سی های بازی که تا به امروز عرضه شده در این نسخه قرار دارند و شما نیاز به هیچ گونه Patch و آپدیتی دیگر نخواهید داشت. به راحتی می توانید از نسخه نهایی بازی لذت ببرید و هیچ گونه باگ و ایرادی را نداشته باشید. هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 769
دانلود بازی Homeworld Deserts of Kharak برای کامپیوتر

وقایع و اتفاقات داستانی، صد سال قبل از داستان نسخه اصلی بازی(Homeworld) و در سیاره خاراک(Kharak) روایت می شود؛ جایی که یک سفینه فضایی قدیمی در این سیاره سقوط کرده و شما در نقش Karan S’jet(رهبر تیم و یکی از نیاکان Karan S’jet، شخصیت اصلی عنوان Homeworld)باید به دل دشمن زده و این سیاره را نجات دهید. نبردهای زمینی با خودروها و ناوهای جنگی بخش اصلی گیم پلی را تشکیل می دهند. اگرچه سفینه های فضایی نیز در بازی حضور دارند، ولی جز در نبردهایی در سطح سیاره کاربرد دیگری نداشته و بر خلاف نسخه های قبلی، شاهد نبردهای کهکشانی خارج از سیاره نخواهیم بود. استودیوی بلک بیرد انترکتیو، سازنده عنوان Homeworld: Deserts of Kharak است که اعضای این استودیو جمعی از کارمندان سابق استودیوی رلیک گیمز(استودیوی سابق شرکت تی اچ کیو(THQ) و سازنده عناوین Company of Heroes و Homeworld و الکترونیک آرتز هستند. همان طور که می دانید گیر باکس، ناشر این عنوان، سال ۲۰۱۳ حق امتیاز فرانچایز Homeworld را از شرکت تی اچ کیو(THQ) و در پی ورشکستگی این شرکت خریداری کرده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 750
دانلود بازی FIM Speedway Grand Prix 15 برای کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 719
دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 717
دانلود بازی FIVE Guardians of David برای کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 708
دانلود بازی Vendetta Curse of Ravens Cry برای کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 698
دانلود بازی Vendetta Curse of Ravens Cry برای PC
توضیحات / دانلود گزارش کد : 683
دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Syndicate
توضیحات / دانلود گزارش کد : 680
دانلود بازی کامپیوتری Street Fighter V
توضیحات / دانلود گزارش کد : 669
دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر
توضیحات / دانلود گزارش کد : 662
دانلود بازی فیفا FIFA 16 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بخش جدید بازی های رایانه ای به تم33 اضافه شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 658