تم33

http://tm33.loxblog.com

تم33

تم33

قالب سه ستونه بازی

قالب سه ستونه بازی کد قالب با موضوع بازی برای بلاگفا و رزبلاگ و وبلاگ قالب بسیار زیبای ترجمه شده برای انواع سروس وبلاگدهی ، این قالب به رنگ طوسی میباشد که دارای سرعت لود بسیار زیاد و سازگاری کامل با تمامی مروگر ها داراست.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 185
قالب تولد صورتی

قالب تولد صورتی کد قالب صورتی برای با موضوع تولد قالب دو ستونه بسیار زیبا با موضوع تولدت مبارک تقدیم به تمامی دوستان وبلاگ نویس که روز تولد موندگاری توی وبلاگشون میخوان ایجاد کنند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 184
قالب سه ستونه موبایل
قالب سفید مشکی برای وبلاگ های با موضوع موبایل کد قالب سه ستونه در رنگ بندی ترکیبی از سفید و مشکی مخصوص وبلاگ های مرتبط با موضوع موبایل آماده و برای استفاده شما عزیزان آماده کرده ام. این قالب برای پنج سرویس وبلاگ دهی ،بلاگفا ، رزبلاگ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ...
توضیحات / دانلود گزارش کد : 183
قالب سه ستونه سروس گراف

قالب بسیار زیبا و حرفه ای سروس گراف با سئو 100 این قالب بسیار زیبا طراحی شده توسط سروس گراف میباشد که برای اولین بار برای تمامی سرویس های وبلاگ دهی ترجمه و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است

توضیحات / دانلود گزارش کد : 182
قالب صحیفه برای وبلاگ

قالب خبری صحیفه برای انواع وبلاگ قالب خبری صحیفه جز محبوب ترین قالب خبری وردپرس میباشد ، این قالب ساده و کم حجم مناسب برای تمامی موضوعات میباشد که برای اولین بار ما این قالب جذاب برای تمامی سرویس های وبلاگ دهی از جمله بلاگفا،رزبلاگ،میهن بلاگ و ... ترجمه کردیم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 181
قالب عاشقانه مشکی دخترانه

کد قالب دو ستونه برای وبلاگ های عاشقانه قالب ساده دو ستونه مناسب برای تمامی وبلاگ های عاشقانه و تنهایی برای اولین بار از این پس قالب های سایت یاس98 برای هشت سرویس وبلاگدهی منتخب ترجمه میشن.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 180
قالب مشکی مرتضی پاشایی

د قالب سه ستونه موزیک مرتضی پاشایی مرتضی پاشایی جمعه 23 آبان 93 بعد از قریب یک سال دسته و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در سن 30 سالگی فوت کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 179
قالب وبلاگ ماشین

قالب سه ستونه ماشین برای وبلاگ این بار قالب با موضوع ماشین های سواری برای شما تهیه کرده ایم این قالب به رنگ طوسی با سئو 100% میباشد و سرعت لود بالا و سازگاری با تمامی مروگرها باعث منحصر به فردشدن قالب شده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 178
کد قالب سه ستونه ماشین

د قالب سه ستونه ماشین برای انواع وبلاگ قالب متفاوت با سئو 100% برای وبلاگ های بلاگفا ، رزبلاگ ، پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای ، فابلاگز ، مون فا ، میهن بلاگ تهیه شده است

توضیحات / دانلود گزارش کد : 177
قالب مشکی عاشقانه وبلاگ

قالب وبلاگ سه ستونه تنهایی مناسب برای وبلاگ های عاشقانه

این قالب در رنگ مشکی و دارای دو ستون میباشد

قالب بسیار زیبا تهیه شده برای سرویس های وبلاگ دهی از جمله بلاگفا و رزبلاگ و دیگر سرویس وبلاگدهی

توضیحات / دانلود گزارش کد : 176
قالب وبلاگ کلش اف کلنز

قالب وبلاگ بازی زیبای clash of clans

این قالب برای طرفداران بازی کلش اف کلنز برای تمامی سرویس های وبلاگ دهی از جمله بلاگفا و رزبلاگ و دیگر سرویس ها تهیه شده است.

این بازی آنلاین جز محبوب ترین بازیهای آنلاین آندروید هستش که از بچه ۷-۸ ساله گرفته تا  ۴۰-۴۵ سال معتاد این بازی شدن!

چشم شما روز بد نبینه نصیب خانواده های شما نشه  تو فک فامیل ما هم از این معتادا زیاد داریم که صبح تا شب سرشون تو گوشیه ، زندگیشون شده این بازی و حمله یا دفاع حتی کسی دیدم که به یک اکانت اکتفا نکرده هم زمان دو سه بازی مدیریت میکنه که همینجا لازمه از تک تک این دوستان زحمتکش تشکر و  خسته نباشی بگیم!

امیدوارم این قالب مورد استفاده شما قرار بگیره و همیشه برترین شخص در کلن خود و حملات پربار و موفقی پیش رو داشته باشید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 175
دانلود قالب هپی سانگ برای رزبلاگ

این قالب برای لوکس بلاگ هم قابل استفاده میباشد

توضیحات / دانلود گزارش کد : 174